Retourneren en annuleren

Bevalt jouw aankoop toch niet helemaal, dan mag je deze natuurlijk retourneren. Meld jouw retour uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst aan via klantenservice@yuhle.nl onder vermelding van jouw ordernummer en het product of de producten die je wil retourneren.
 

Is retourneren gratis?

Retourneren is bij Yuhle op eigen kosten. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Breng je pakket naar een postkantoor naar keuze en verstuur je pakket naar onderstaand retouradres:
 
Retouradres:
Essenstraat 8
1521 VC Wormerveer
Nederland
  

Hoe zend ik mijn pakket retour?

Zorg ervoor dat je het te retourneren artikel weer inpakt is in de originele verpakking en meld jouw retour aan via klantenservice@yuhle.nl . Vervolgens ontvang je een email met de retourinstructies. Retourneren is bij Yuhle op eigen kosten. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.
 

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Heb je jouw bestelling beschadigd ontvangen? Neem dan binnen 5 werkdagen contact op met onze klantenservice via klantenservice@yuhle.nl . Stuur ons een foto van de verpakking en van het beschadigde artikel en we lossen het zo snel mogelijk met je op.
 

Kan ik een artikel ruilen?

Een artikel ruilen is helaas niet mogelijk. De snelste manier om een artikel te ruilen is door de retourprocedure op te volgen en het nieuwe artikel alvast te bestellen.
 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Je kan je bestelling nog annuleren als deze nog niet verzonden is. Mocht je willen annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op via klantenservice@yuhle.nl . Een bestellingen wijzigen is helaas niet mogelijk. In dit geval kan je de bestelling het beste annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.
 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Meld je retour binnen 14 dagen aan.
  • Zorg ervoor dat jouw retour vervolgens binnen 7 dagen bij ons is aangekomen.
  • Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden in de originele verpakking. Jouw retour wordt niet verwerkt als het artikel niet in de originele verpakking bij ons retour komt.
  • Mochten er gebruikssporen op de geretourneerde artikelen zichtbaar zijn dan kunnen hiervoor kosten in rekening gebracht worden.
×